قرآن کتابی برای زندگی سعادت بخش

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَىٰ [20 / 124]

قرآن کتابی برای زندگی سعادت بخش

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَىٰ [20 / 124]

گاهی برای فهمیدن حقایق نیازی به خواندن کتابهای قطور و مطالب طویل نیست. حتی برای اینکه حرفتان را به کسی بفهمانید نیز سخن بلند نیاز نیست.
این وبلاگ جایی است برای فهمیدن و فهماندن اما با مطالبی کوتاه و کمترین کلمات.

طبقه بندی موضوعی

طی مراسمی از 311 نفر از برترین های مسابقات قرآن و معارف اسلامی دشتستان تجلیل شد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با بیان اینکه باید فرزندان خود را از سنین کودکی با قرآن و مفاهیم و آموزه های دینی آشنا کنیم، اظهار کرد: اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه و آشنا سازی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان با کتاب آسمانی، از مهم ترین راه های مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان است.

سیدحسن لواسانی فرد گفت: دستگاه آموزش و پرورش، سهم به سزایی در ترویج علوم و آموزه های قرآنی بین دانش آموزان و تربیت صحیح و سالم آنان دارد.

وی افزود: دانش آموزان باید به استعدادهای خود باور داشته باشند، همچنین مسئولین بایستی به همه ی سلیقه های و جنبه ها توجه کنند تا همه دانش آموزان بتوانند به رشد و قابلیت های خدادادی نائل گردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی دشتستان  از همت مدیران،معاونان، مربیان و مشاوران تقدیر کرد و افزود: امروز از 354 دانش آموز برتر در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، انشای نماز و احکام تقدیر می شود .

بوستانی خاطرنشان کرد :تعداد 311 نفر مقام های اول تا سوم شهرستان و از این 311 نفر دانش آموز منتخب 43 نفر برترین های استان 19 مقام اولی ، 14 مقام دومی و 10 مقام سومی می باشد .

وی با اعلام اینکه این مسابقات همه ساله در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود، اضافه کرد: مرحله کشوری این دوره از رقابت ها مردادماه جاری در استان های فارس و خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

      

      

        .

        

               

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">